De appeltaart komt net uit de oven

19 dec
 

Terwijl onze dakwerker, Mr Robic de losgekomen dakpannen terug plaatst, komt deze appeltaart van nieuwsbrief 37 net uit de oven. Recept terug te vinden op onze site. Bon appéitit !

2 Reacties to “De appeltaart komt net uit de oven”

  1. Ann Van Eester 19 december 2011 bij 20:35 #

    Wij (lees bomma Suzanne en bompa André) hebben ze al gemaakt, een èchte aanrader, want wij hebben ze geproefd … mmm lekker !!!
    Ann, Johan,Marie en de rest van de familie

    Smakelijk !

  2. Bruno Doms 20 december 2011 bij 11:39 #

    Hey Paulus,
    Ik wil niet reageren op de lekkere appeltaart (alles wat Anouk en Joris klaarmaken is lekker, al zou ik er zo in willen bijten en ga ik ze ook eens proberen) maar ik wil je wel feliciteren met de nieuwe website. Het was weer een tijdje geleden dat ik ben komen kijken, maar het oogt zeer mooi en overzichtelijk. Goed gedaan Paulus!

Plaats een reactie